Livrare si returnare produse

 

Livrarea produselor se face numai in tara prin intermediul serviciului de priori-post sau curier rapid si se plateste ramburs.

Comenzile care depasesc 300 RON beneficiaza de transport gratuit.

 Accesarea și folosirea acestui site, implică acceptarea de către dumneavoastră a termenilor și condițiilor de mai jos. Pentru utilizarea în cele mai bune condiții a site-ului, se recomanda citirea cu atenție a tuturor termenilor și condițiilor.

  FormFit folosește serviciile altor companii, de exemplu pentru transport, plată, etc. Responsabilitatea pentru aceste servicii revine integral firmelor prestatoare de servicii. Este responsabilitatea utilizatorului ca înainte de folosirea acestor servicii să cunoască și să accepte condițiile și termenii serviciilor.

 

DESPRE PRODUSE ȘI SERVICII

  FormFit face toate eforturile pentru a vă prezenta cu maximă corectitudine culorile, mărimile, dimensiunile și descrierea produselor. Totuși, datorită volumului mare de date pot apărea inadvertențe în cadrul informațiilor referitoare la produs. De asemenea, culorile pe care le vedeți pe monitor pot fi diferite de culorile reale ale produselor.

  În cazul în care prețul produsului sau specificațiile sunt greșit prezentate pe website sau în baza noastră de date iar livrarea nu este încă finalizată, FormFit își asumă dreptul de a anula comanda și informa clientul în cel mai scurt timp asupra erorii.

  Prețul care apare pe factură este același cu cel stabilit de consultantul de vânzări atunci când comanda dumneavoastră a fost confirmată. În cazul în care comanda a fost platită cu cardul, prețul va fi același cu cel prezentat pe site înainte de finalizarea comenzii.

  Nu există comandă minimă impusă. Toate prețurile afișate pe site sunt în RON si conțin TVA și nu au inclus prețul transportului (dacă nu este altfel precizat pe website). Ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile afișate pe website atunci când considerăm ca acest lucru este necesar.

 

LIVRAREA PRODUSULUI

  Livrarea produselor FormFit se face prin firma de curierat Fan Curier. Costul transportului standard pentru localitățile-centre din țară. În funcție de destinație și/sau greutatea coletului costul transportului poate varia.

     O dată pregătită comanda, aceasta va fi ridicată de către curier și va urma drumul către tine. Curierul te va anunța ziua livrării și poți oricând să stabilești cu el detalii legate de livrare - oră, modificări de adresă etc.

  Curierul va aduce coletele la adresa de livrare pe care ai menționat-o în comandă. Te rugăm ca la adresa pe care ai furnizat-o să fie prezentă o persoană care poate prelua coletul și să plăteasca contravaloarea acestuia (daca nu a fost deja platită contravaloarea acestuia prin transfer bancar). Prin curier, coletul este livrat în 24-48 ore de la momentul predării firmei de curierat a coletului de către personalul companiei noastre.  Comenzile primite în weekend vor fi procesate în săptămâna următoare.

  Dacă curierul nu te găsește la adresa specificată, va suna la numărul de telefon menționat când ai efectuat comanda și va stabili de comun acord cu tine un nou termen de predare a coletului. Dacă nici a doua oară curierul nu te găsește la adresă, coletul va fi returnat la sediul nostru. La primirea acestuia, noi te vom contacta pentru a afla motivul nelivrării și vom stabili o nouă expediție. Pentru o reexpediere clientul va trebui să suporte cheltuielile de transport.

       Livrarea se mai poate face și prin Poșta Română în toate localitățile din România fie că este vorba de un oraș sau sat. Coletul este livrat la cel mai apropiat Oficiu Poștal față de adresa de livrare specificată. Clientul este inștiințat de sosirea coletului prin intermediul unui aviz lăsat în casuța poștală. Coletul poate fi ridicat de la Oficiul Poștal cu ajutorul avizului și al buletinului persoanei pe numele careia a fost facută comanda. Termenul de livrare este de 5-7 zile calendaristice din momentul confirmării comenzii. 

     Valoarea maximă a compensației pe care FormFit o poate plăti clientului este valoarea comenzii făcute.

 

PLATA 

    Plata la livrare – clientul va plăti pentru comanda în momentul în care pachetul îi este livrat de către curier.

  Transfer bancar – o metodă folosită de cele mai multe companii. Clientul primeste o proformă prin email. Plata se face prin transfer bancar sau ordin de plată. În momentul plății trebuie specificat neapărat numărul profomei, iar dovada plății trebuie trimisă la office@formfit.ro. În momentul în care avem confirmarea plății, vom începe procesul de livrare al produsului/produselor comandate.

     Factura fiscală se emite conform legislației în vigoare din Romania și se trimite împreună cu produsele comandate la adresa de livrare și/sau se transmite în format electronic prin email.

     Conform legilor în vigoare, comanda facută pe acest website se consideră un contract între utilizator și FormFit și trebuie executată de către ambele părți. Aceasta înseamnă că FormFit se obligă să livreze produsele și serviciile comandate, iar utilizatorul se obligă să plătească contravaloarea comenzii.

 

RETURNAREA ȘI RESTITUIREA CONTRAVALORII COMENZII  

    Ne dorim ca toți clientii noștri să primească produse de cea mai bună calitate și facem tot posibilul ca asta să se întâmple de fiecare dată.

        Dacă produsul comandat nu este conform așteptărilor clientului (oricare ar fi motivul invocat de acesta), FormFit oferă posibilitatea clienților de a-l returna.

Există trei alternative în acest sens:

  • schimbarea produsului cu un altul similar sau diferit;
  • recuperarea contravalorii acestuia.
  • păstrarea contravalorii acestuia în contul de utilizator pentru a-i putea folosi la o viitoare comandă

    FormFit își cere scuze pentru eventualele inconveniențe legate de produsul achiziționat și recomandă clienților care decid să îl returneze luarea în considerare a următoarelor aspecte:  

  • Toate produsele returnate sunt analizate individual, în detaliu, de către specialiștii FormFit, iar procesul de verificare se realizează în fața camerelor de supraveghere.  
  • FormFit recomandă returnarea produsului în ambalajul original (cutie sau pungă), cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit, fără a interveni în niciun fel asupra acestuia și ambalarea corespunzătoare a coletului (în hârtie sau nylon), înainte de a fi predat curierului.  
  • FormFit recomandă nereturnarea produselor deja folosite sau deterioritate pentru a se evita refuzul returului și plata taxelor de curier dus-întors de către client.  

Important: Produsul trebuie returnat în starea în care a fost primit de către client, cu  toate accesoriile și ambalajul original pentru a putea beneficia de drepturile de returnare a acestuia și însotit de dovada plății inițiale. Plata pentru returnare revine clientului și nu va fi suportată de compania FormFit. Responsabilitatea produsului sau a produselor este responsabilitatea clientului până când coletul ajunge la sediul nostru. Vă rugăm să vă asigurați că vor ajunge la noi în cele mai bune condiții. FormFit nu acceptă primirea coletelor trimise cu ramburs. Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca nou (a fost spalat sau folosit), FormFit își rezervă dreptul de solicita o taxă pentru readucerea acestuia la stadiul inițial (dacă este posibil) sau, după caz, pentru a acoperi eventualele pierderi cauzate de deteriorarea produsului (calcularea sumei aferente acestei taxe se va face în raport cu pretul mediu al pieței practicat pentru comercializarea aceluiași produs uzat). Această clauză se aplică, conf. O.U.G. 34/2014, în cazul achiziționarii de produse de pe acest site, folosind tehnicile de comunicare la distanță și aplicându-se definițiile cuprinse în O.U.G. 34/2014 art. 2. 

        Returnarea contravalorii produsului se va face de către FormFit, conform O.U.G. 34/2014, art. 13, alin. 1, 2 şi 3, prin una dintre următoarele opțiuni:

  • Mandat poștal: prin Poșta Română, la adresa clientului (în 3-4 zile lucrătoare)
  • Virament bancar: din contul FormFit în contul clientului (banii ajung în aproximativ 24 ore de la procesarea plății)

     Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.  

       Înlocuirea unui produs sau restituirea contravalorii poate dura până la 30 zile lucrătoare.   

Adresa la care pot fi expediate coletele este:
iulius mall magazin triumph
Str. Demetriade et. 1 
Timișoara    Jud. Timiș  COD 300638
România

 

LIMITAREA DE RESPONSABILITATE 

     Ca urmare a legislației în vigoare, magazinul nu are nici o responsabilitate în ceea ce privește:

  • întârzierile la livrare datorate furnizorului, curierului sau din alte motive.
  • deteriorările, distrugerile, pierderile survenite pe timpul transportului până la destinatar, care cad în sarcina transportatorului.
  • informațiile eronate furnizate de cumpărător. Acesta are posibilitatea corectării oricând a datelor personale din contul creat pe site.
  • posibilitatea de a contacta viruși prin accesarea acestui magazin sau prin primirea de e-mail-uri cu caracter informativ sau promoțional.
  • neplăcerile create de întreruperea accesului în magazin datorate furnizorului de servicii internet (ISP).
  • conținutul sau natura site-urilor prin link-urile cărora un client ajunge în magazin.

     Ne rezervăm dreptul de a refuza o comandă în orice moment al procedurii de comandă din mai multe motive, printre care:

  • produsul comandat nu este pe stoc
  • identificarea unei erori în informatțile despre produs, inclusiv prețul sau o ofertă promoțională.

     Dacă intervin probleme la o comandă vă vom contacta prin email sau telefonic.

 

DISPOZIȚII FINALE 

     Ne rezervăm dreptul de a face orice modificări ale acestor termeni și condiții, precum și orice modificări asupra site-ului, fără a fi necesară vreo notificare prealabilă a utilizatorilor.